FANDOM

День 1 - другий ігровий епізод після Прологу.

Сюжет Редагувати

День починається з того, що персонажа будить Делайла, звертаючи його увагу на занадто довгий сон і потребу роботи. Повністю відійшовши від сну, гравець бере в руки рацію і починається невеликий цикл обговорень і ознайомлення з місцевістю і предметами на вишці.

На жаль, перші дні завжди важкі, і головного героя це не обходить стороною - на заході від вишки Делайли зауважує спалахи від феєрверків. Після невеликїрозмови про нормальність даної події, "компаньйон по рації" відправляє Генрі в сторону спалахів, щоб розібратися. По дорозі персонаж повинен зазирнути до ящика 306, в якому зберігається мотузка.

Дібравшись до ящика, гравець отримує мотузку і копіює проходи на карту. Пройшовши далі, персонаж зустрічається з першою перешкодою у вигляді крутого схилу, який, як виявилося, утворився недавно і ще не отримав назву. Роль і честь у виборі нової назви випадає Генрі і, використавши один з трьох варіантів, гравець починає спуск. На жаль, мотузка виявляється старою і не витримує ваги Генрі, в результаті чого він з гуркотом падає, але залишається цілий.

Дібравшись до місця, персонаж знаходить купу порожніх пивних банок, пляшку віскі, зв'язку феєрверків і багаття. З'ясовується і той факт, що порушниками є дві голі молоді дівчини, що відправилися купатися в озеро і залишивши магнітофон грати на повну гучність на березі. Далі перед гравцем з'являється вибір: взяти галасливий магнітофон і втопити в озері або ж просто постояти і почекати, поки дівчата втечуть. У будь-якому випадку результат буде однаковим - вони затаїли злобу на Генрі.

Повідомивши про те, що Генрі "успішно" впорався з поставленим завданням, Делайла відправляє його назад, на вишку, пропонуючи пройти іншим шляхом, тому що спорядження для подолання крутого схилу у гравця не залишилося. Пересуваючись по ущелині, персонаж натрапляє на іншу скриньку з припасами, а біля неї розташований спуск в печеру. Продовжуючи шлях, Генрі зіткнеться з невідомою людиною, що осліпила його ліхтариком, і почне трохи панікувати. Однак, Делайла лише посміється над цим і заспокоїться.

Дійшовши до вишки, гравця чекатиме малоприємний сюрприз - біля основи вишки знаходиться друкарська машинка, а в саму вишку хтось вдерся, розкидавши і вкравши частину речей, а також розбивши вікно (імовірно, тієї самої машинкою). Так закінчується перший день.