FANDOM

Карта и компас

Карта - предмет, за допомогою якого гравець може орієнтуватися в локаціях заповідника.

Опис Редагувати

Являє собою звичайну туристичну карту з описом місць, однак без проходів до них. Разом з нею йде компас, призначений для визначення напрямку, і олівець. У міру проходження гри, на карті будуть з'являтися позначки, що вказують гравцеві про нову мету або просто службові в якості спогадів про відвідані місця і дії, що відбувалися там. Щоб знайти нові маршрути і позначити їх на карті, гравцеві слід частіше відкривати ящики, в яких, на кришці, бувають закріплені шматки карти. Все, що потрібно від гравця - натиснути на кнопку дії і звірити карти.

Факти Редагувати

  1. Подібна карта зустрічається на рекламному стенді в пролозі, коли гравець тільки прибуває в ліс на машині. Можливо, саме цю карту і використовує Генрі.
  2. В один з сюжетних моментів, стандартний компас замінюється на частотний шукач, діючий аналогічним чином але з розширеним функціоналом. Про направлення гравця можна дізнатися на табло, де буде зазначено напрям: N - північ, S - південь, W - захід, E - схід. Можливі комбінації типу NW, що означає північний захід.